Gadgetisimo » Gadgeturi » Vodă Fone. Ultimul domnitor fanariot

Vodă Fone. Ultimul domnitor fanariot

Sau cel puțin așa sper eu, să fie ultimul. Da, știu, sunt naiv. Din nou.

Undeva prin 2024 sau 2023 mă anunță Vodă că bla-bla-bla pentru binele meu, o să scumpească fiecare din abonamentele care apar în contractul meu (contract business, te joci? pe bogăție, cu alte cuvinte) cu insignifianta sumă de 1 euro. Stai puțin, Măria-Ta, păi cum? Am abonamente între 5 și 10 euro. Care e logica să le scumpești cu aceeași sumă? Adică ăla scump se îmbunătățește procentual mai puțin decât ăla ieftin? Sau ăla scump îl muți pe echipamente chinezești și ăla ieftin pe echipamente suedeze? Care e logica?

Bun, să zicem că eu sunt de vină că m-am făcut inginer, nu economist și de aia nu înțeleg subtilitățile economiei globale capitaliste.

A venit apoi un alt zapis de la Vodă: cum că valoarea în lei a facturii nu se mai calculează la cursul BNR, ci la cursul unei bănci comerciale. Așa, de luna viitoare. Hai să zicem că pe asta o mai pricep, ca atunci când cumperi euro, îi cumperi de la comercială, nu de la națională. Cu toate că și în ultimele decenii tot așa ai făcut, dar a fost bun cursul BNR. Mă gândesc că ăia de stau cu sutele de abonamente și și-au făcut și ei un buget anual, un plan de afaceri, o chestie din asta mai capitalistă, nu sunt foarte bucuroși să afle la mijlocul perioadei bugetate că e cu comercială, nu națională.

Ei, ieri încă una, de data asta la telefon, cu om în carne și oase:

  • Bună ziua / Bună ziua
  • Dumneavoastră, în calitate de client business, beneficiați de o persoană alocată ca manager de cont
  • Da, așa este
  • Pentru a păstra standardele ridicate cu care ne-am obișnuit clienții (hopa, stai că iar e cu scumpiri, tot în beneficiul meu), am plăcerea (cred și eu că-ți face plăcere) să vă informez că de luna viitoare (normal, cum altfel) acest serviciu se va tarifa cu doi-euro-nu-știu-cât pe lună. Ce părerere aveți?
  • Doamnă, deja atâtea scumpiri mascate și nemascate mi-ați băgat, că nu, nu sunt de acord.
  • Bun, în acest caz să știți că pentru orice problemă va trebui să apelați la colegii de la suport clienți
  • OK, nici o problemă
  • Și termenul de rezolvare în acest caz este de 4 zile lucrătoare (aici a luat o pauză, să vadă dacă nu pic de pe scaun). Minim 4 zile lucrătoare
  • 4 zile ziceți? Păi e perfect. Nici că pot spera la mai puțin. (am luat și eu o pauză tactică, îi simțeam nedumerirea, ea săraca credea că glumesc). Ultima dată și singura de altfel în care am avut nevoie de acest ”manager de cont” a fost când am cerut să discutăm despre o prelungire. 6 luni a durat. 6 luni până m-a băgat cineva în seamă. Și nu, nu era managerul ăla de cont.
  • La revedere / La revedere

Nu știu cum e la alți Vodă prin țara asta, dar eu am început să mă stresez când se apropie data facturii. Oare ce dijme au mai inventat luna asta? Spre binele meu, cum altfel?

Articol editat integral în Smart Connect (Ready For) pe Motorola Edge 50 Ultra


Back To Top
Gadgetisimo
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.